My Life...begins with my Journey

my Life...my Journey..my History.. as a Human Being...i'm not a Perfectionist.. every step I have made has Defined who I am..

My Sponsor


Oh lama sungguh saya tidak bersiaran. Sesungguhnya saya kesempitan waktu untuk meluangkan masa mencatat kan sesuatu di dalam blog kesayangan ini. Seperti firma perakaunan yang lain waktu begini adalah waktu paling sibuk bagi saya. Kebanyakan client saya accounting period mereka berakhir pada 31 December 2009. So saya punya ruang waktu terlalu terbatas untuk meluahkan idea di teratak ini. Saya berharap sangat agar segala kerja-kerja perakaunan saya berakhir pada masa yang telah di rancangkan agar saya dapat bersiaran kembali. Rindu sungguh saya pada kamu semua. muahs..muahs...kita berjumpa kembali di lain waktu ok...;)


14 lovely reply:

yeszaa... cepat-cepatlah siap semua tu.. aku dah tak sabar menunggu entri ko nih.. hehehe.. buhsan weih tak dapat layan blog kau ni ;).

miss u so much!!!...

hehehee...aku laaaagi laaa rindu wei...rindu bangattt seh...:D banyak idea nak citerr tapi tak dak masa...balik umah jer pas layan irfan sure dengan aku skali zzzzz...kihkihkih...letih weiii...:D

L@n@ misss u tooo....

rindu...rindu serindunya pada kak fisa.
moga kerja akak siap cepat, cepatlah boleh up-dateblog.

miss u two three four ....

eyta rindu juga kat awak...;) dah tak sabar nak update blog ni...

ina kita sambung 5 6 7 8 9 10....hehehe..

me too...

sha miss u 3,4,5...:P

mmg rindu la....sama la kita. lama tak bersiaran.

jah!!!!!!

we wan more!!!!

we dun acept eni eksekius!!!!

tulisss entry byk!!! nnt idup aku buhsan tak dgr ko meroyan... keekekekeke....

**ko byk keja ek?? nak aku tlg?? 3 hengget 1 jam..kekekekek

fiza rindu ini terubat bile tgk pic sofie...;)

allloooo cik jaja u hee tu assep mai rison lorrr...sirius ooooo bizi..bawak bertenang bawak bertenang akan ku cuba kembali bersiaran...usaha tangga kejayaan...hahahaha

p/s : ko tolong ngemas opis aku ni boleh dak..??