My Life...begins with my Journey

my Life...my Journey..my History.. as a Human Being...i'm not a Perfectionist.. every step I have made has Defined who I am..

My Sponsor

assalammualaikum!!!

ada siapa di rumah..?eh silap ada siapa yang membaca....??hehhe lama bangat seh aku tak update citer kat sini...aku rindu bangat wei nak mengomel dan membebel juga...aduhai apa kan daya badan dan nyawa ku ini di perlukan di tempat lain...uhuks...

wei korang actually ari ni aku ada keje tauu...aku plan pagi ni nak jumpa kontraktor yang buat wiring opis aku....ikut kan temujanji yang di buat staff aku pukul 11 pagi sepatutnya aku jumpa dengan mamat tu...aku pun setia menanti dari pagi lagi...pukul 10 pagi staff aku bagitahu dia terlupa nak mintak kunci opis dekat kontraktor yang buat partition dan pintu opis...lorrrrr bagaimana mau jumpa dengan mamat wiring ni...sabar jer la...cina partition tu pulak ada keje kat tempat lain...dia boleh hantar dalam pukul 1 lebih...aduhaii sabar jer laa lagi....(*jawapan standard di kala menghadapi dugaan dan ujian...)

dah ler segala dokumen dan kerja-kerja yang harus ku lakukan tertinggal di pejabat...aku plan lepas jumpa mamat wiring tu aku akan terus merempit ke opis...uhukss segala perancangan untuk hari ini terpaksa tertangguh dek kerana kesilapan teknikal...uwaaaa dah ler masa itu emas bagi aku...:(

untuk menghalang aura -ve meresap dalam badan aku maka dengan ini aku berjaya membuat entry bagi teratak aku ni...yipee!!!

2 lovely reply:

amboih..sebok sungguh no..

rozy,

betul tu...amat2 bz laaa ni...aduhaii...