My Life...begins with my Journey

my Life...my Journey..my History.. as a Human Being...i'm not a Perfectionist.. every step I have made has Defined who I am..

My Sponsor

Assalammualaikum wbt...
DSC03233
Apa khabar korang? Maaf la ye aku sekarang ni makin jarang nak update di sini. Kalau nak di ikutkan hati ni memang la kalau boleh hari-hari aku nak buat entry. Hari-hari aku nak berblog walking. Menjelajah kesemua blog rakan-rakan yang sudi follow aku ni. Tapi apakan daya, aku manusia yang lemah dalam menguruskan masa yang bijak. Masa yang ada terasa cukup singkat. Oh tidak aku sendiri yang lalai dalam memenuhi masa dan ruang yang di sedia kan. Aku sedaya upaya menghayati DEMI MASA yang ada. Namun hari-hari yang berlalu aku bagai kan kesuntukan masa.

Malu nya aku pada mereka yang begitu banyak masa yang terbuang. Hingga kan ada yang update di status FB, mereka berada dalam kebosanan. Cemburu pada mereka yang mempunyai lebihan masa hingga kan tiada aktiviti yang dapat mereka lakukan. Aku?ermmm setiap masa di penuhi dengan aktiviti sendiri dan juga aktiviti bersama keluarga. Alhamdulillah ini lah impian aku sejak dulu. Aku ingin menghabiskan masa aku bersama keluarga akhirnya termakbul jua. Hingga kan ada juga rakan-rakan dan kenalan yang terasa dengan aku kerana aku tidak dapat menyediakan ruang masa untuk berjumpa mereka. Maaf ye sahabat ku sekalian bukan ku tak MAHU TAPI MALU dengan masa yang ada. Masa yang cukup singkat.

Oh ya di harap korang jangan pula salah faham pada entry ini ye. Aku bukan mengomel jauh sekali merungut dengan masa yang ada. Aku begitu hargai setiap detik dan masa yang aku ada. Aku agak terasa dan termalu dengan diri sendiri bila ada orang kata :
  • 'eh ada pulak masa kau buat blog',
  • 'ada pulak masa nak update status kat FB',
  • 'sempat juga kau carik maklumat kat internet'
  • 'banyaknya masa kau baca info dari internet'
Nampak sangat aku ni memang tak pandai nak isi ruang dan masa yang ada. Hingga kan ada yang kata aku buang masa di sini. Buang masa melayari Internet. Erm akan ku cuba untuk memanfaatkan masa yang ada dengan aktiviti yang sepatutnya dari aku membuang masa di sini kannn...oh tidak AKU MAHU TAPI MALU...



12 lovely reply:

erk...malu gak...sebab sempat sambil menyelam sambil minum air kat ofis ni...asalkan kerja siap kan...hehe

hehehehe yang penting kerja siap kan Mizah...tapi tu la kalau dh lama tak update rasa rindu sgt dengan blog ni...aduhaii...

tak, kita bukan membazir masa, tapi pandai menguruskan masa.. sebab tu sempat ber blog dan ber fb.. hihi...

Sya ada org kata berblog & berfb tu membuang masa...bukan agenda utama masa kita ni..uhukss...

comelnyeee. main cak cak dgn auntie ye..hehe

hehe.saya pun tatau la nak kata apa kan.sbb saya takder fb..rasa syiok takder fb..
tapi kdg2 rasa buang gak la masa berblog dan berforum..keke..keje jadi tertangguh.

hehehe dia ajak main HIDE & SEEK tu...:p

hehehe kalau dah terleka dgn blog dan forum juga FB memang haruss keje banyak tertangguh...sebab tu dah jarang-jarang nak berforum dgn update status...CUMA rajin berchurp2 je lately ni...hahahaha sebab just click share je kan..;)

TAPI kalau tak update terasa rindu yang teramat2 sgt dgn sahabat d alam maya ni...even kita tak pernah berjumpa kann..:D

hee... rindu juga nih.

Jihah betul2...hhihihi...sunyi la sikit tanpa rakan maya ni..:D

errk...alamak termalu sendiri nih...curik masa kat opis...tp alhamdulillah keje2 seme dah siap..tu br tgk2 internet...tp kalu kat umah mmg xde masa ... :)

working mom bukan curik TAPI merehatkan minda dari kesesakan keje je...hehehehe yg penting kerja d siap kan dulu kann...ermm serupa la kita ni kalau kat rumah jangan harap dapat ON kan lappy...ade je budak kecik kat atas tu nk join sma...:D

siapa la yg pandai mengomel begitu..sungguh tak IT orang itu..hehe

Adlina Husaini...orang itu tak berapa tau pasal IT ni...tu yg dia ckp mcm tu..:p