My Life...begins with my Journey

my Life...my Journey..my History.. as a Human Being...i'm not a Perfectionist.. every step I have made has Defined who I am..

My Sponsor

quotes dari sini...pic aku yang edit...;)...adik aku yang snap pic...:P

oh!!! sudah sebelas hari aku tidak mengemaskini blog ku ini...bukan kehendak aku menyepi kan diri...bukan juga kemahuan aku mendiamkan diri...hakikatnya tuntutan kerja yang memaksa aku menyepikan diri...

so apa kah yang membuat kan aku menyepikan diri ni...last friday aku ada meeting dengan client dekat TTDI Jaya....macam biasa la sebelum meeting aku kena make sure diri aku ni lengkap dengan segala info yang berkaitan...aku kena siapkan report untuk meeting tu...meeting tu actually berkaitan dengan ketidakpuasan hati client aku dengan Auditor dia...so die suruh aku review draft Audit Report yang telah di siapkan...banyak gak laa persoalan yang di timbulkan...so aku kena well prepared untuk menjawab soalan-soalan dia..

maka haruslah aku mengkaji dari mana datangnya figure2 tersebut...lupa pulak aku nak bagi tau...aku kena review dari tahun 2000 hingga 2008 punya data...itu lah yang membuatkan aku memaksakan diri untuk menyepikan diri seketika...memang nak termuntah nombor aku di buatnya bila kena review untuk 8 tahun punya....berpinar-pinar mata aku di buatnya bila melihat nombor-nombor yang kecil....bayangkanlah kalau A4 paper 3 helai terpaksa di sambungkan untuk memuatkan jadual pengiraan...bukan sehelai dua tetapi berhelai2 yang harus di selak dan di semak semula...

aku perlu refer pada data dalam bentuk Excel yang memuatkan working paper serta data dalam bentuk UBS software yang memuatkan ledger...arghhhh memang serabut aku di watnya...alhamdulillah presentation aku selesai dengan jayanya pada hari jumaat lepas...esok pula client tu ajak aku berjumpe dengan Auditor dia untuk closed up the Account...

lepas presentation tu aku punyaaa laa rasa kepala aku nie kosong..phewwww lega yang teramat2 sangat....ringan jer rasa kepala ni....


source pic click here

4 lovely reply:

lama tak nampak, bz kerja rupanya.. takpe2 tak your time k... :)
cantik pic tu.. lady tak pandai edit2 huhuh...

dah agak dah sis bz..ada untun besar ka??ehehe..sebenau nye..me baca entry ni pun berpinar2..byknye keje kene buat..sabar ok :)

tu la Lady...skang nie tengah peak time closed Account...oh edit pic tu just hobi suka-suka jer...wajib edit sebab guna phone camera jer...hehehe tak canggih pun camera kami ni...;)

sha alhamdulilah rezki jangan d tolak...hehehe p tu laaa bile dh masuk rezki pastinya kerja pun bertambah laaa...

sya baca dh berpinar ape tah lagi diriku yg mengadap nombor2 ni...(*O*)