My Life...begins with my Journey

my Life...my Journey..my History.. as a Human Being...i'm not a Perfectionist.. every step I have made has Defined who I am..

My Sponsor

Assalammualaikum wbt...

Dugaan melanda lagi...malam tadi badan Irfan panas balik...cek suhu 38.5..terus aku bg makan ubat demam then time nak tidur cek suhu 36.6..alhamdulillah dah turun..TAPI jam 2.30 pagi tadi suhu naik balik 38.9...aduhai anak..semoga kamu kuat dan cepat sembuh...pagi tadi terus aku bawak jumpe doctor...sebelum pergi kerja aku tengok dia ok dah skit...semoga dia akan sembuh sepenuhnya...


tak semena-mena pg tadi kepala aku pun berpinar sekali..Ya Allah dugaan betul...dan juga aku telah melakukan kesilapan bila 'ter' merungut..terus mak aku marah dia kata ini dugaan untuk keluarga kita tahun ni..kena la banyakkan BERSABAR...istighfar aku banyak kali...isk hati ni kan mudah sangat tau tak keruan...

12 lovely reply:

moga cepat sembuh ye irfan..

terima kasih アヌム ちゃん!!!

Get well soon irfan. Fisa...take care.

harap2 malam ni irfan dah ok..irfan kuat!! :)

semoga irfan segera sembuh..

thanx Fiza ~

tu la Mizah...harap2 sgt dia kuat..uhukss semoga mlm ni dia akan sembuh dari demam..

terima kasih Bapak..

hope he getting better soon

aku pun demam skrg ni

tenkiu Edy Zaidi...;) alhamdulillah his getting better now..:D

hamzah ian sekarang ni memang musim demam kot..kat rumah mak aku pun silih berganti demam pas batton..;)