My Life...begins with my Journey

my Life...my Journey..my History.. as a Human Being...i'm not a Perfectionist.. every step I have made has Defined who I am..

My Sponsor

ini bukan gambar sbnar kiki...gambar dr en google...

ari ni ckup 5 hari aku x masuk opis...nk d jadikn citer pg nie mmg aku dh plan nak masuk opis..pehtu bersiap bagai la aku...before aku g opis aku make sure aku dh siap kn anak bujang ku...siap kn bubur utk die...bg die BF dlu...ari ni lak die nenen spai trtdo...x spai ati aku nk kejutkn so aku masuk kn dlu dlm buaian..smntara aku bersiap...jam dh kul 11 pg...alamak kul brp lak aku nk msuk opis nie...isk berat lak ati nk g opis...p sbb kn minggu nie aku x masuk langsung so trpaksa gak la g jengah opis aku tu...

kul 11.15 anak bujang ku x bgn lg...abg aku ckp t die anta irfan ke umah BS klau irfan trjaga...so aku pun mula kan la langkah ku ke opis...smpat lg bergurau senda dgn mk...dlm keta aku jerit "mak!!org pegi dlu.."..baru jer gerak ke depan trdgr jeritan anak kucing...

eeeeeekkkkk kaki ku menahan break...trdgr mk ku menjerit.."ya Allah...!!"...aku tgk kat side mirror...masya Allah...kiki tgh mengeletek...ku berlari keluar...tgk muka die dh hancur...betapa luluhnyer hati ku ini...trasa bdn aku menggeletar...aku menggigil...dan trus menangis...kiki maaf kn aku....aku x sengaja...aku x nmpak die kat bwh keta...air mata ku berterusan keluar...sian kiki..baru smlm irfan dok mngejar kiki & koko...ari ni kiki dlm kenangan...

trus aku x jd g opis...bdn aku still menggigil..x leh nk drive...abg aku yg alih kn blk keta...air mata still berjuraian...aku x dpt nk menahan sebak..


0 lovely reply: