My Life...begins with my Journey

my Life...my Journey..my History.. as a Human Being...i'm not a Perfectionist.. every step I have made has Defined who I am..

My Sponsor

Aku dapat berita dari seorang sahabat ….
Yang beliau telah di tahan d wad…
Bukan atas sebab kecederaan…
Tetapi atas sebab bakal melahirkan…

Melalui Facebook semua menerima makluman…
Pukul 10 lebih 6 cm ukuran bukaan…
Terlampau bz dengan kerja seharian…
Aku alpa bertanya kan perkhabaran…

Selepas kerja ketika di dalam perjalanan…
Tiba-tiba nama sahabat ku terlintas d fikiran…
Melalui sms ku layangkan…
Pertanyaan tentang perkhabaran…

Untuk di jadikan cerita hiburan…
Saat aku menghantar pertanyaan…
Sahabat aku menghantar perkhabaran…
Apakah ianya suratan atau kebetulan..

Aku di maklumkan jam 5.53 petang saat kelahiran…
Alhamdulillah segalanya telah di selesaikan..
Baby boy telah selamat di lahirkan…
Pastinya di sambut dengan kesyukuran…

Welcome to new world!!!

To Aini…
congrats beb atas kelahiran baby boy…
Insya Allah jika ada kelapangan …
Lawatan muhibbah akan ku laksanakan
Selamat berpantang…
Selamat berbreastfeeding…
Selamat semuanya…:D




8 lovely reply:

happy utk kwn kak fisa
kirim salam dia yer...

insya Allah fiza...;)
akan ku cuba sampaikan ye...

ada - kah blog anda kini ber tema kan pantun???


aku sukerrrr.............

ermm..sis oo sis..
hape pasal kerap bermadah ni?sis terbabit dgn projek puisi pujangga ke?tu yg bz memanjang ek..ehehe :p
(xmau marah ye..ai gurau jer..)
btw..smpaikan salam tahniah buat pn.aini :)

Thank you!!!! Akan ku tunggu kedatanganmu ke rumah ku ;).

jaja...beb aku nak try test jer nie...hehehe adakah aku masih lagi mengingati subjek sastera yg cikgu ajar dulu...

hahahaha ko sukerrr...aku lagiiii suka tau...;)

sha ooo sha....

hehehe cam best jer baca puisi sendiri yg merapu ni...i tak marah u...i likeee u...:D

ucapan tahniah tu Pn Aini dh baca sendiri...hahahaha...

aini...aku mmg aku dh x sbr nak cium haruman baby ni tau.....bestttt sgt2...haruman mak nya aku tak mau...hahaha...