My Life...begins with my Journey

my Life...my Journey..my History.. as a Human Being...i'm not a Perfectionist.. every step I have made has Defined who I am..

My Sponsor



aku berada di awangan..
harap jangan salah tafsiran..
tajuk ini ku gunakan..
sebagai luahan perasaan..

aku memendam rasa...
aku memerlukan masa..
aku mengejar waktu seketika..
aku mencari ilham seketika..

tanggung jawab bertambah..
amanah bercambah...

FB ku tinggal kan...
blog ku rindukan...
RH tempat persinggahan..
tempat luahan perasaan..

aduhhh aku memendam rasa...
untuk luahkan rasa..
aku dalam kerinduan..
jejak gagal ku tinggalkan...

sahabat, kawan dan kenalan...
dah lama ku tinggalkan...
lawatan blog tidak kesampaian...
masa tidak mengizinkan...

aku memohon kemaafan..
akan ku cuba cari kan..
masa untuk berkunjungan..
ke blog rakan & kenalan...




20 lovely reply:

huk...huk... sedeynye entri ko ni jah oii....... :(( ... mcm ko nak tinggal aku jauh2 je rase.....

ko nape jah??? cuba roger2 sikit masalah ko kat aku.... hehhehe....

neway.... kuatkan ati ye..... (wpun aku tak tau ape yg ko hadapi....)

salam sis..
its ok .. take ur time..
ada tanggungjawab yang perlu diutamakan..:)
i love u too..

lama tak nampak.. bz ek.. takpe insyaAllah kawan2 memahami..
:)

take your time, dear and take care!

dan...aku maafkan..
maka jgn lah kau memendam rasa..
kerana..ianya..membazir masa ;p
ehehe..ntah hape2 je sajak ku sis..
it's ok..i paham kerja bos2 macam u :)

rindu kt coretan sis ...sll sy jenguk blog sis tp xupdate sibuk yea luangkan ler msa ek tabah mhadapi segalanya...cayok sis
AMIN...(-_-)

maafmu di terima...hehe

wah, berpuisi pula kak fisa.. ada bakat ni.. :)

sama la kita.. saya pun dah tak ada masa nak mengunjungi blog kawan2, memang busy sangat... huhu..

miss u too bebeh!!.. lana sedia menungguuu..

jaja jgn risau arr...aku tak akan meninggalkan ko beb...aku merindui mu selalu...hehehe ayat poyos beb...

tak de menda arrr...cuma keje aku ni hah yang makin bertambah...tu yg aku x dan nak merayap ke blog kawan2 ni...

semestinya aku kena kuat beb....hehehe aku kena kontrol skit stress ni takut efek kat susu lak...:)

kelly thanx dear...memahami diri ku ini..hehehe miss u dear...(*O*)

Lady skang nie memang tgh bz sesgt2...tu yg memendam rasa tak dapat nak update blog...rindu sgt2 tau...

aini sory sgt2 ekk...t aku pasti dapat update blog...;)

sha best gak sambungan sajak tu..hahaha :D..tu la kan kerja2 ni makin bertambah skang...spai tak terupdate blog d watnya...

janet..thanx dear mendoakan diri ku ini...;) sudah semestinya ku akan update blog ku ini...tgh tunggu free time..

fiza thanx sudi memaafkan diri ku ini...:)

puisi yang merapu memang boleh sya...hehehe...

uikss sya pun sama ker..??/ermmm tu la kan rasa cam tak complete jer kalau tak terjah blog kawan2 nie...uhukkss...

lana ku menghargai penantian mu itu...hehehe....miss u la dear...:P

Salam Fisa...masa sangat pantas berlalu, bagai hembusan bayu,
indah dirasa,ditangkap tiada...

salam ummu masyitah...

ting tong :D
rindunya nak berkunjung ke blog ummu masyitah...
apa kan daya masa amat mencemburui fisa...