My Life...begins with my Journey

my Life...my Journey..my History.. as a Human Being...i'm not a Perfectionist.. every step I have made has Defined who I am..

My Sponsor

Last week on Saturday nite dengan keizinan suami tercinta aku joint adik beradik aku g wat lawatan malam minggu ke I City Shah Alam…walalala…hati berbunga-bunga tak sabar nak pergi tengok lampu-lampu yang meriah itu…sampai di tol Sg Rasau aku tengok jalan menuju ke I City dah mula nampak kereta berderetan nak menuju ke situ. Aduhhhh malas la plak kalau dah ramai sangat ni..sure bersesak..uikss tak kuasa aku..

so kitorang plan tak payah pergi..tapi entah macamana abg aku masih lagi drive menuju kea rah I City..hehehe p dia tak ikut laluan hadapan..dia ikut laluan yang terus menuju ke lot parking…yeeeeeaaaaa…dapat jugak aku jejaki ke I City…cantik nya tak terkata….irfan pun siap berpusing keliling tengok lampu2 tu semua…heheehe thanx a lot to suami ku kerana memberi keizinan kepada ku untuk menikmati kecantikan pemandangan di situ…:D




8 lovely reply:

macam best je i city ni. tak pernah lagi sampai sana. cantik la...

cantiknya gambar2....

Wah! Dimanakah???? Menariks nya...

fiza kena bawak anak2..sure diorang seronok sangat2 tau...

Lady kalau guna camera DSLR lawa tau...hehehe memang takjub tengok lampu2 kat sini...

aini memang menarik & tertarik...hehehe kat shah alam beb...pas pantang bawak anak2 ko ekk...sure diorang seronok...

cantiknya....bila la hubby nak bawa daku & adam gi sana? Selain lampu2 apa lagi yg menarik kat I-City ni Kak Fisa? Teruja nak pi bila tengok gambar2 yang dipostkan tu. ;-)

ohhhh eyta wajib bawak adam...sure macam irfan dok pusing kepala tengok lampu2 ni...ari tu g tak merayap sangat cuma kat area bagunan yang ada lampu jer so tak tau laa plak apa yg menarik lagi yg ada kat situ...;)

klau eyta pergi jangan lupa wat entry pasal i city ekk...hehehe...