My Life...begins with my Journey

my Life...my Journey..my History.. as a Human Being...i'm not a Perfectionist.. every step I have made has Defined who I am..

My Sponsor

Assalammualaikum wbt..

hari ni aku busy skit..so tak sempat laa aku nak terjah ke blog-blog lain yer...kesibukan aku bermula di sini..

Shah Alam untuk menambah bidang perniagaan kemudian menuju keKlang membuka Current Account dan meneruskan perjalanan ke Bayu Tinggi...ketika berada di aku dok busy membelek document..


Lunch time pulak aku menuju ke yang berada di Persiaran Raja Muda Musa untuk mencuci mata sambil merembat barang..selepas ini pula aku plan nak ke Food Court nak makan Sizzling Yee Mee...yummmy!! oh ye pukul 4 ptg nanti aku nak ke Shah Alam balik nak melawat kawan aku yang sedang berpantang...

***conclusion hari ni aku tak tau apa kerja yang sebenarnya aku buat...uhukss



12 lovely reply:

hari bergerak sedunia :)

saya duk kat opis pon xtahu keje ape yg dibuat...hehhehe maklumlah friday..:)

jalan2 berisi....bukannya buag masa tak tentu pasai...I like..

@mamadiana

hehe.btul2 bz ni =p
smpi tatau apa conclusion nya..

selamat berhujung minggu!

izwa : hehehe bergerak sampai keje tak siap...:p

working mom agaknya hari Jumaat memang camni kot mud yang ntah apa2 ntah...

mamadiana betul gak tu kan..hehehe bukan buang masa pun ada kerja gak tu...:D

ashra hehehe selamat sudah weekend ku...tu arr dok ke sna kemari..kesudahannya balik rumah kepenatan...hahaha...

best la cmtu..nak ikut..nak ikut..ehe

nurr nak ikut pergi mana satu..?hehehe

huh. entry yg kreatif!! :)

thanx mama Likha...hehehe time idea ada tu kan..tu yg rajin tu...kalau tidak...hehehe paham2 je la kan...;)