My Life...begins with my Journey

my Life...my Journey..my History.. as a Human Being...i'm not a Perfectionist.. every step I have made has Defined who I am..

My Sponsor

Assalammualaikum wbt...

Hamboi bukan main semangat aku buat entry ari ni...wakakaka semangat tak sabar nak cuti ni sebenarnya...SERIOUSly aku memang tak sabar nak bercuti kali ni kerana :
  • tempat percutian ni pertama kali aku jejaki
  • bercuti bersama-sama keluarga tercinta
  • semua adik beradik aku JOIN kecuali adik aku yang akan berHANIMUN dengan hubby dia
  • biasa nya konvoi dengan kereta kali ni ROMBONGAN BAS daaaa
  • Jiran-jiran terdekat dan yang rapat juga turut serta
Jangan terkezut beb family aku sekarang dah makin membesar...Ahli keluarga aku sekarang ni ada dalam 29 orang...memandangkan perjalanan agak jauh dari biasa so kalau konvoi beramai-ramai agak tak praktikal kerana ia akan melibatkan 6 atau 7 kereta...dengan duit minyak lagi duit tol lagi sure melibatkan belanja yang besar dan juga penat lagi...maka kata sepakat telah memilih BAS sebagai kenderaan utama...

Memandangkan bas boleh memuatkan 42 orang jadi kami telah mempelawa jiran-jiran yang rapat yang berminat nak mengikuti rombongan ni..Alhamdulillah jiran-jiran yang belum pernah pergi juga ikut serta dalam rombongan kami ini...hehehe tu yang rasa makin seronok..sure meriah dalam bas nanti...

tak sabar nak melepak di tepi pantai


tak sabar nak mandi-manda


tak sabar nak ambil gambar



** pic di atas adalah dari koleksi peribadi aku ye...
** peringatan pada diri sendiri...beringat la dalam bergembira...

14 lovely reply:

selamat bercuti kak :)

seronoknya, happy holiday kak :)

thanx Izwa...

Selamat Bercuti dear...;)

ida dah lama tak bercuti ni...;)

Selamat Bercuti Ida!!

confirm hapening!!!kak..kirim Daim sekotak..wakakaka

selamat bergumbira bersama keluarga =)

waaaa...sy da busan da duk kat umah ni.. taknak cuti!! YARGHH. haha

errrrr...nak mintak pendapat ni. loading slow tak? rasenye ok tak blog syed ni? tolongg tolong .. :'( http://www.syedgraphix.com/2011/04/syedgraphix-tampil-lebih-simple.html

hpy holiday!!

wah seronoknya!

sha percutian yang banyak dugaa nya so so je tak la happening mana...:|

ashra thanx dear...

syed CUTI selagi boleh...;)

nanti ku terjah ye..

Farra thanx dear...;)

etiey seronok memang seronok tapi tu la ada gak dugaan yang dtg...